Puteți achita comanda în numerar la curier, la uşa dumneavoastră, chiar în momentul livrării coletului.
2. Card bancar, Credit card, Debit card
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele Rufus.
Anularea tranzacției
Există posibilitatea că o comandă lansată să nu poate fi onorată din motive obiective, în acest caz veți fi contactat în cel mai scurt timp posibil, comanda va fi anulată iar contravaloarea acestora se va rambursa integral în termen de 14 zile calendaristice de la anularea comenzii. Menționăm că după anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul dvs în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
3. Cash la Poșta Română – Cod de bare
Clientul alege pe site-ul rufus.ro metoda de “plată cash prin Poșta Română” pentru a achita un produs sau serviciu comandat.
Sistemul PlatiOnline (PO) generează pe email pagina cu factură proformă si codul de bare necesare plății, detaliind pas cu pas etapele pentru realizarea plății:
▪ 1. Afișarea facturii proforme conforme cu ID de tranzacție PO
▪ 2. Tipărirea facturii
▪ 3. Deplasarea la oficiul poștal cel mai apropiat pentru efectuarea depunerii de numerar prin COD DE BARE
Factura conține de asemenea instrucțiuni pentru operatorul de la poștă care va face încasarea.
Clientul are la dispozitie 4 zile calendaristice pentru realizarea plății, în caz contrar comanda este anulată automat de câtre sistemul PO. (în tot acest interval, clientului i se trimit alerte cu privire la apropierea termenului de anulare și timpul pe care îl mai are la dispoziție pentru a realiza plata).
Confirmarea plății câtre clientul plătitor și comerciant se face automat la 1 zi după plată. După confirmarea plății, comerciantul va trimite sau furniza serviciul/produsul comandat de client conform politicii sale de livrare.”
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, anunțurilor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obținem consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.